La vanatoare de lucrusoare

Nu stiu multi oameni ca mine carora le vine usor sa ia viata de la capat de fiecare data. Eu am avut foarte multe meserii in viata asta si am schimbat decorul de sute de ori deja. Nu mi se pare deloc grea schimbarea. Nu imi place sa fiu restransa deloc de imprejurari si nu vreau sa fiu lipita de vreun loc sau de vreo fiinta. Libertatea consta in asta. Si cum de fiecare data cand o iei de la capat trebuie sa vinzi si sa cumperi in functie de locul de unde pleci si destinatia finala, am ajuns expert in anunturi.

Am dat mereu anunturi la mica publictate cat si online, de fiecare data cand a trebuit sa vand din lucrurile cu care nu voiam sa ma car dintr-o parte in alta. Asa am dobandit experienta. E destul de usor sa scrii anunturi. Nu necesita cine stie ce experienta, insa e bine sa ai indemanare si sa stii care sunt cuvintele cheie, pe care trebuie sa le folosesti atunci cand scrii anunturile respective. Eu prefer sa scriu anunturi un pic mai romantic. Ce inseamna asta? Inseamna ca pun un pic din personalitatea mea cand le scriu pentru a gasi oameni ca mine, care vor sa cumpere sau vor sa imi vanda produsele lor.

Mai nou folosesc folosit.com, un site de care nu multa lumea stie insa care pare ca a lua avant. Pe el gasesc ca platforma este bine pusa la punct si pot sa pun la vanzare produsele mele de fiecare data cand aventura ma cheama. Am reusit sa vand si sa cumpar negresit, prin intermediul acestui site si am sa o fac in continuare. Doar asa gasesc anunturi care ma intereseaza de fiecare data, fara gres. Imi place foarte mult viata mea. Si imi va placea intotdeauna sa calatoresc fara foarte mult bagaj asa ca sper ca am sa pot sa folosesc acest site si in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu