Ce treaba am eu cu homosexualii?!

Pai trebuie sa precizez ca de fapt nu am nici o treaba. De obicei barbatii se simt cumva lezati de prezenta unui homosexual pentru ca se simt cumva ca le stirbesc virilitatea sau cine stie ce... Eu mai de graba am treaba cu prostia si cu hipsterii. Nu imi plac homosexualii insa nici nu imi displac. cred ca la urma rumei fiecare e liber sa cugete asa cum ii este mai bine, sa iubeasca cum poate si unde poate, si asa cum mie nu imi place culoarea verde, poate nici lor nu le plac fundurile de femei. Acum serios, ma tot uit in stanga si in dreapta, oamenii se proclama libertini, rebeli si democrati. Insa cand vine vorba despre acceptare si toleranta, cu totii sunt afoni la capitolul acesta.

Un capitol slab, neincheiat si neinceput niciodata. Ce treaba sa am eu cu homosexualii cand nu imi stau in cale, cand ei nici macar nu miros diferit. Mai bine as avea treaba cu lenesii, cu ippocritii, cu mincinosii, cu oamenii care nu au chef de ei si ii determina si pe cei din jur sa fie la fel de lispiti de normele alea fundamentale de bun simt. Eh si ciar daca as avea vreo treaba cu ei cu siguranta nu ar fi una negativa. Ce dumnezeu, spatiul din jurul nostru e infinit… Chiar trebuie sa stam frecandu-ne coatele unii de altii si necajindu-ne reciproc cu vorbe si amenintari? Candva era o vorba deosebit de jignitoare “mai poponarule!” Acum vad ca e oarecum la moda, mai mult decat atat, se poarta chiar intre prieteni… Asa ca semn de afectiune. Ciudat e ca in momentul in care un barbat interactioneaza cu un gay devine irascibil si bate in retragere.

Cred ca si stiu de ce la urma urmei… teama de apropiere...s-a demonstrat ca femeile se inteleg mai bine intre ele si dat fiind ca o femeie stie mai bine ce vrea o femeie, o astfel de relatie cu parteneri de aceelasi sexe, fie ea sentimentala dar si sexuala sau strict profesionala, poate sa fie perfecta insa poate sa fie si incendiara. La fel e si cu barbatii… De frica sa nu se apropie prea mult unul de altul si de teama ca nu vor rezista tentatiilor, devin agresivi si sunt mereu in defensiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu