Cei care sunt pasionati de tehnologie si de web design au incercat macar o data sa isi creeze propriul site, sa demareze o campanie de promovare rudimentara pentru a vedea cat de bine se leaga lucrurile. La inceput totul pare o joaca, insa pe masura ce avansezi in toti pasii de urmat pentru creare site vei descoperi ca un website care genereaza trafic organic este foarte greu de obtinut fara colaborarea dintre mai multi specialisti.
Spre deosebire de un site creat de un amator, site-urile create de specialisti corespund tuturor cerintelor moderne de implementare a limbajelor de programare, sunt optimizate SEO foarte bine, genereaza trafic organic inca din primele zile, pot fi imbunatatite rapid, functionarea lor este ireprosabila. Daca site-ul este personal se accepta si incercarile facute de cei aflati la inceput de drum, dar daca vorbim de site-uri corporate, de generare lead sau de produs, greselile nu sunt acceptabile in nicio etapa a procesului de creare site sau a celui de promovare.
De ce? Pentru ca fiecare greseala inseamna o pierdere la nivel de trafic, la nivel de potentiali clienti, de unde si pierderile economice, profit mai mic, cifra de afaceri mult sub cea anticipata. In cazul website-ului unei corporatii, acesta ar trebui sa comunice motivele pentru care cineva ar incheia un contract cu respectiva institutie, sa inspire incredere, sa dovedeasca o oarecare reflectare a valorilor brandului la nivel de design si structura site. Daca aducem in discutie si site-urile de generare lead, atunci lucrurile sunt si mai complicate daca nu avem un website realizat de profesionisti. Practic site-ul devine un agent de vanzari, leadurile de vanzare se transforma cu timpul in bani reali ajunsi in conturile companiei, clientii vor avea motive suficiente sa cumpere sau sa ceara oferte.
Ganditi-va doar cum ar fi sa intrati pe site-ul unei mari corporatii si sa observati greseli de implementare a designului, greseli de asociere a brandului cu anumite elemente din site s.a.m.d. Firmele specializate in creare site corporate, generare de leaduri si de produs vor avea grija ca rata de conversie sa fie cat mai ridicata, astfel de erori sa nu existe, publicul tinta, arhitectura, scopul site-ului, elementele call-to-action sa fie gandite pana la cel mai mic detaliu si implementate profesionist. In plus, monitorizarea permanenta, rapoartele generate periodic, schimbarea „din mers” a campaniilor SEO si de marketing, de promovare, reducerea traficului provenit din alte surse care ar putea afecta traficul organic sunt doar cateva dintre avantajele oferite de firmele specializate in crearea de website-uri profesionale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu