Bijuterii argint din Noua Gama Zamora Collection

Bine v-am regasit dragele mele! Mai jos o sa va povestesc ceva interesant, asa cum v-am obisnuit in ultimii ani:) Fiecare dintre noi isi petrece timpul liber intr-un anume fel. Eu am facut o pasiune din a-mi clati ochii si sufletul cautand pe tot internetul frumuseti numite bijuterii. De cate ori am la dispozitie cateva minute ,,dau o fuga spre ele”. Imaginile cu micile podoabe ma relaxeaza, ma fac sa-mi uit pe moment grijile, ma bine-dispun si-mi dau puterea de a rezolva mai usor problemele.


Cautand prin lumea nestematelor incrustate in argint, am gasit gama de bijuterii Zamora Collection, de care m-am atasat datorita unicatelor pe care le-am gasit acolo. La Zamora am gasit cea mai diversificata gama de modele pentru cercei, coliere, bratari si seturi. In cazul in care doriti sa comandati de la ei de pe www.ZamoraCollection.ro, trebuie sa fiti pe faza pentru ca stocurile sunt limitate. Gama de bijuterii este foarte variata dar stocurile sunt limitate. Pietrele acestor bijuterii ma fascineaza, ma conduc intr-o lume a culorilor luminoase, care acopera intreaga gama a spectrului. De fapt, cred ca este colectia cea mai mare de bijuterii cu pietre din Romania. Daca doresti orice bijuterie cu pietre, intra pe www.zamoracollection.ro si o vei gasi. Nu am vazut niciodata mai multe alterantive de a alege bijuterii, in functie de bugetul si gustul meu, ca aici! De fiecare data imi ramane privirea la cate o mica bijuterie si o achizitionez pentru a-mi schimba cu ea aspectul tinutei, imaginea de sine si bunastarea interna.


Ultima data am ales un set de bijuterii hand made, care prin modelul sau si prin culoarea pietrelor m-a facinat. La Zamora Collection am gasit cele mai multe seturi de bijuterii cu zultanite din Romania - pietrele mele preferate care isi schimba culoarea in functie de natura luminii. La lumina becului normal Zultanitele sunt de culoarea coniacului, la lumina de tip neon sunt de culoare verde. Contrastul dintre cele două culori pe care le afiseaza este mai deosebit, mai spectaculos la bijuteriile cu pietre mari. In lumea minunata a pietrelor care accesorizeaza gama Zamora se gasesc atat pietre naturale cat si pietre sintetice, de frumusete absoluta, cu proprietati asemanatoare cu a celor naturale(topaz, safir, smarald), de multe ori greu de deosebit. Stiinta si tehnologia au facut posibila crearea cristalelor in laboratoare. Aceste cristale prezinta caracteristici si incluziuni similare, uneori identice, cu ale omologilor din natura. Pietrele sintetice sunt o alternativa excelenta datorita pretului foarte accesibil si calitatii extraordinare.


Eu am ramas cu gandul la o bratara din argint incrustata cu pietre minuscule care-i dau un aspect extraordinar de imitatie de piele de sarpe. In acest moment nu este disponibila in stoc, pentru ca asa cum v-am spus, stocurile dispar rapid. Am vorbit insa cu cei din echipa Zamora si mi-au confirmat ca odata cu noul import modelul la aparea din nou in stoc. Aceasta va fi darul pe care mi-l ofer de ziua mea, care va fi peste doua saptamani. Doamnelor, nu ezitati sa ii cautati pe internet! Cu siguranta nu veti regreta:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu