Internet Marketingul in ziua de azi - Ce trebuie sa stiti

Cum 2015 continua sa se desfasoare, proprietarii de afaceri si managerii de marketing isi dau seama ca sfera de publicitate pe Internet se schimba. Pentru a va asigura ca ramaneti ine partea de sus a paginilor, astfel incat compania dumneavoastra poate continua sa aiba o conversie optimizata si vizibilitate, ar trebui sa fiti constienti de tendintele actuale si metodologii.

Aici sunt doua dintre acestea:

1. Continutul este inca rege Intr-o lume in care noi gadget-uri si metodologii de proiectare digitale apar cu fiecare zi ce trece, multe persoane pierd din vedere pe una dintre cele mai mari revelatii ale Internet marketingului: continutul, care si astazi este inca rege. Fie ca ati scris un post pe blog, crearea un articol web sau compilati un videoclip de pe YouTube, calitatea continutului este extrem de importanta. De fapt, multi experti in publicitatea online sustin ca este factorul cel mai important care contribuie la ratele de conversie. Deoarece exista diverse lucruri care nu pot fi intelese prin video sau alte metode si, prin urmare, sa face publicul constient de un anumit subiect, este imperativ pentru a le servi materiale de lectura legate de ele pentru a risipi indoielile lor in mod clar. In recunoasterea acestui fapt, asigurati-va ca alocati luati timp pentru a cultiva in mod constant un continut captivant, idei care au eficienta pentru a capta atentia publicului si a-i obliga sa citeasca articolul dumneavoastra pana se termina.

2. PR-ul si digital marketing-ul sunt in curs de fuzionare In trecut, marketingul digital a fost deseori limitat la realitati precum link building, cercetarea de cuvinte cheie, web designul si strategiile analitice. Totusi, acest lucru nu mai este valabil. De-a lungul ultimilor ani, PR-ul a devenit un aspect din ce in ce mai integrat al procesului de marketing pe Internet, si tot mai multe agentii de publicitate au recunoscut necesitatea de a pastra clientii si intr-o comunicare continua. Utilizarea si optimizarea acestei strategii a fost deosebit de importanta datorita cresterii canalelor de social media, precum Facebook si Twitter. Pentru a avea succes in aceste locuri on-line, marketingul trebuie sa construiasca si sa mentina familiaritatea marcii prin implicarea clientiilor potentiali intr-un dialog semnificativ, in timp ce este in curs de dezvoltare o imagine pozitiva pentru produsele si serviciile firmei. Pentru aceasta, in afara de promovarea brandurilor pe diferite platforme de social media, ar trebui sa se concentreze, de asemenea, pe promovarea marcilor pe diferite site-uri si ar trebui sa incurajeze, de asemenea, modul PPC pentru promovarea afacerilor.

Concluzie

Daca lucrati in sectorul de marketing digital sau sunteti un proprietar de afaceri interesat in obtinerea de rezultate in e-commerce de succes, este important sa fiti constienti in 2015 de tendintele emergente si metodologii. Prin revizuirea ghidului de informare oferit mai sus, puteti ramane la curent cu noutatile si gata pentru a face campania de marketing digital din acest an un succes zdrobitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu