Inainte sa incepi sa aprovizionezi un magazin haine online cu produse, trebuie mai intai sa testezi doar cateva exemple si sa vezi daca merita. Nu le testa pe clienti ci testeaza-le singur si cu ajutorul prietenilor pentru a sti exact ce preturi sa pui pe ele. De aici se poate afla foarte simplu daca mai exista produse similare, ce preturi au si cine le comercializeaza, prin ce sistem.
Studiul de piata pentru un magazin haine online se poate face chiar si cu ajutorul site-urilor de tipul ocazii, olx, pentru a da un pret mare la inceput si a ajunge prin ajustaj la pretul corect al produsului. Dupa ce studiul de piata a dat niste rezultate concludente te poti apuca sa pui bazele unui magazin haine online, dar numai dupa ce ti-ai definit un buget clar pentru investitie. Daca nu prea ai bani e bine sa nu te avanti in online si sa vinzi in offline prin ce metode crezi tu ca sunt mai profitabile. Bugetele mari deja permit ca vanzarea sa fie facuta de retaileri, asa ca importurile vor fi principala ta preocupare.
Un magazin online nu e neaparat un portal imens cu nspe mii de categorii, ci poate fi un simplu site de prezentare pentru produsele respective. Daca produsele vandute sunt tip handmade si sunt facute de persoana care vinde trebuie sa se inceapa cu un blog, care mai apoi sa fie transformat in site de prezentare, cu un public tinta corect definit si analize permanente de trafic si de „gusturi” ale publicului-ce se cumpara cel mai mult, ce nu se cumpara, care produse nu sunt pe placul clientilor, ce le-ar place sa cumpere de la tine. Oricat de mic sau de mare ar fi magazinul online trebuie mai intai sa castigi increderea cumparatorilor si mai apoi sa aplici tehnici de content marketing.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu