Norica

Norica este o fata pe care am cunoscut-o in timpul anilor de facultate si imi place tot ceea ce am trait in compania ei. Este cea mai draguta colega de camera pe care am cunoscut- o si imi place tot ceea ce am trait in compania ei, multe filme bune vazute impreuna si multa distractie.

Imi place tot ceea ce am trait alaturi de ea si imi place cand petreceam ore in sir in camin si ma distram in compania ei, facand glume amuzante si povestindu-ne tot ceea ce am trait impreuna sau separat pe parcursul zilei. Este cea mai frumoasa amintire pe care o am din timpul facultatii si imi place tot ceea ce mi-a oferit prezenta ei in camera de camin, multa intelegere si voiebuna si multe clipe frumoase petrecute impreuna. Imi place tot ceea ce mi-a oferit aceasta fata si imi place tot ceea ce stia sa faca pentru mine, imi oferea multa voie buna si multa distractie si imi placea fiecare clipa in compania ei, este cea mai vioaie fata si cea mai amuzanta si imi place fiecare moment alaturi de ea. Este o fata interesanta si sociabila,care stie sa te faca sa te simti bine si stie sa creeze o atmosfera placuta in camin, prielnica studiului. Imi place fiecare seara alaturi de ea, mai ales pentru ca l-a acceptat imediat si pe prietenul meu si a stiut ca creeze o relatie frumoasa intre noi doua si de fiecare data cand imi dadea un sfat era mereu din suflet si bine venit, pentru ca venea de la o fata iubitoare si cu inima deschisa care stie cum sa se integreze in grupul nostru comun de prieteni si stia sa imi insenineze fiecare zi.

Este o fata amabila si simpatica si stie sa se simta bine in prezenta oricui, din acest motiv s-a imprietenit imediat cu grupul meu de prieteni si de multe ori ieseam impreuna si ne distram in grup.Imi place ceea ce mi-a oferit aceasta experienta de a sta in camin cu ea si de a imparti multe amintiri impreuna. Este cea mai draguta colega de camera si stie sa se faca placuta, mi-a placut fiecare clipa alaturi de ea si mi-a ramas in amintire si acum acea perioada cand stateam impreuna in facultate si ne simteam bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu